Strony

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Nivea masełko jagodowe





Bardzo lubie masełka do ust tym razem przetestowałam masełko z nivea jagodowe 
bardzo przypadło mi do gustu ponieważ nawilża może usta idealnie tak jak bym chciała i ma przepiękny zapach 
jest ona zapakowane w metalowy pojemniczek  i szczelne opakowanie dzięki czemu możemy być pewni że nikt wcześniej nie mógł go używać 






Tak prezentuje się po otwarciu ma taki jasno różowy kolor jego konsystencja jest taka zbita  i gęsta jedynie sposób nakładania nie jest za ciekawy bo według mnie nakładanie palcem nie jest zbyt higienicznie ale mi to nie przeszkadza bo zawsze w domu go używam  po umyciu rąk ale nie każdemu może przypaść taki sposób aplikacji   







Cena regularna masełka to 10 zł ja kupiłam go w pobliskim sklepie jest łatwo dostępny można to także znaleźć w rossmanie. Takie masełko jest bardzo wydajne wystarczy nie duża ilość by go użyć  i starcza na długi czas zatem naprawdę warto mieć takie masełko 

8 komentarzy:

  1. :-) pierwszy post pierwszy komentarz :-) nivea dobra marka Takiego maselka nie widzialam co prawda ale moze się skusze Jagodowe moze byc ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Nivea ma takie masełka.. muszę zakupić :)
    Powodzenia w blogowaniu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę tak ciekawe masełko.
    Mam nadzieję, że na dłużej zawitasz w blogosferze ;-)
    Powodzenia i zapraszam do siebie:
    http://pielegnacyjnarewolucja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam że istnieje takie cudo :)
    Trzeba będzie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Zapraszam do mnie na bloga, za każdy komentarz dziękuję! : )

    http://bloogowyswiatoliwki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię takie masełka ale jednak wolę formę pomadki. Do takiego pudełka zawsze mi się jakiegoś dziadostwa dostanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs Noworoczny :)
    http://www.inszaworld.com/2016/01/konkurs-noworoczny/

    OdpowiedzUsuń